American Football - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Irma Bouwman - WaarBenJij.nu American Football - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Irma Bouwman - WaarBenJij.nu

American Football

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Irma

28 September 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Na een aantal dagen hard werken aan mijn opdracht ben ik vrijdagavond naar een Bierfest in Greenville geweest met twee studenten. Een Duits feest, dus met bier en currywurst. De studenten wouden ook graag bier drinken, dus we hadden een professor geregeld als taxichauffeur!

Op zaterdag was het tijd voor de wedstrijd American Football Clemson vs TCU. Voor de game hebben we eerst een paar skittles wodka shots genomen. Het recept daarvoor is heel simpel en zeker aan te raden. Je sorteert de skittles op kleur en doet ze in de wodka. Ongeveer een dag laten staan en de skittles smaak trekt in de Wodka. Alle kleuren moesten natuurlijk geprobeerd worden die dag. Daarna vertrokken we naar de game. Een game duurt circa 4 uur, maar als we een half uur hebben gezien is dat veel. Het was heel gezellig en de sfeer in het stadion was fantastisch. In de pauze halverwege zijn we naar een bar gegaan vanwege de vele regen en niet meer teruggekomen. Achteraf wel gehoord dat Clemson niet heeft kunnen winnen. Na de game gingen we naar Andersons (de vriend van Caithlyn) huis voor een feest dat zij hadden georganiseerd die avond. Het was een topfeest met veel skittles Wodka en beerpong (het favoriete drankspelletje van de Amerikanen)!

Voor degene die mij willen sms'en of bellen, mijn Amerikaans nummer is: 1-864-643-8405
Ik kan helaas geen sms terugsturen of bellen, want internationaal bellen kan deze telefoon niet aan!

Groetjes,

Irma

• 28 September 2009 - 20:24

Niels:

Zussie,

Dat wodka skittles klinkt LEKKER(A) Goed te horen dat jij je uitermate goed vermaakt! Veel plezier en succes nog!

Kus Niels

• 29 September 2009 - 08:36

Jorine:

Ga je naar een football wedstrijd, kijk je m niet eens af.. wat is dat nou voor insteek?? Haha, wodka skittles klinkt echt super lekker:) :P
    Is je opdracht wel te doen, als je zoveel feestjes hebt??;)
    Groetjes

• 29 September 2009 - 16:19

Louise:

Irm,

Een Duits feest... toch nog dicht bij huis dus;) Hahaa!
    Jammer dat je die football wedstrijd niet af hebt gekeken maar 4 uur is ook wel erg lang. Wodka Skittles klinkt als een vreemde combi, maar is denk ik wel het proberen waard. Makkelijk recept ook:P
    Veel succes nog met je opdracht!
    En foto's blijven maken he, is heel erg leuk om allemaal te bekijken:D

Kus

• 02 Oktober 2009 - 11:09

Niels:

Irma,

Het verzoek ook je oude foto's erop te zetten nu je zeeen van ruimte cadeau heb gekregen:P

Ciaociao kus