Amerikaans feestje - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Irma Bouwman - WaarBenJij.nu Amerikaans feestje - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Irma Bouwman - WaarBenJij.nu

Amerikaans feestje

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Irma

19 September 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Bedankt voor alle mailtjes en berichtjes:D! Woensdag heb ik mij ingeschreven aan de universiteit, dat wel nog wat moeite heeft gekost, omdat ik geen engelse vertaling van de verzekeringsvoorwaarden bij me had. Uiteindelijk geregeld en ze was zo onder de indruk van het feit dat er iets over terrorisme in de voorwaarden stond, dat ze de rest niet meer heeft gelezen en niet door had dat het helemaal geen zorgverzekering is. Toen ik dit tegen mijn professor vertelde, zei hij direct: ja, die mensen denken af en toe dat ze wat te zeggen hebben!

Donderdag ben ik begonnen met mijn opdracht. Vandaag (vrijdag) hadden mijn huisgenootjes hun laatste toetsen, dus tijd voor amerikaanse drankspelletjes. Daarna op z'n amerikaans naar een feest bij iemand thuis geweest, maar daar waren zo weinig mensen dat we al weer snel naar huis zijn gegaan! Het amerikaanse feestje moet ik dus nog een keer overdoen, maar dat komt wel goed met deze huisgenootjes denk ik!

Groetjes,

Irma

  • 19 September 2009 - 10:53

    Petra:

    He Irma,

    Goe dat je al bent geinstalleerd! En ook al meteen aan het bier, haha. Vanavond ga ik naar een fins feestje dus ben benieuwd.

    Groetjes Petra!

  • 19 September 2009 - 10:56

    Petra:

    He Irma,

    Ik zocht trouwens net op waar je precies zat en ik ben daar vlak in de buurt ook geweest deze zomer. Wij hebben geslapen in Bryson city. En de great smoky mountains zijn ook heel mooi!

    Groetjes Petra

  • 20 September 2009 - 20:49

    Jorine:

    Hee Irm,
    leuk, je eerste berichtje! Echt tof dat je zo te horen leuke huisgenoten hebt:) Dan heb je meteen mensen om je heen die je wegwijs kunnen maken en waarmee je snel anderen kan leren kennen! Is het al wat beter weer daar? en wat is nu je opdracht eigenlijk?

    Groetjes uit (het altijd t zelfde) nederland:)

  • 21 September 2009 - 08:18

    Mara:

    Hey Irma, Heel leuk om te lezen wat je mee maakt. Van het weekend hebben we gewonnen :-) met 2-1. Dus die punten zijn weer binnen. Een helftje Sandra en een helftje Bregje gekeept...er komt nog een verslag. Veel plezier en tot gauw
    groetjes,

  • 22 September 2009 - 07:17

    Maarten:

    Heej Irma,
    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen. Je huis ziet er superrelaxed uit, en als je huisgenoten je al meenemen naar feesten, dan komt het helemaal goed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 December 2009

Voor de laatste keer vanuit Clemson

08 December 2009

Atlanta

01 December 2009

Thanksgiving

17 November 2009

Pre-thanksgiving

08 November 2009

Go Tigers!
Irma

Actief sinds 13 Sept. 2009
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 22327

Voorgaande reizen:

15 September 2009 - 16 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: