Aankomst - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Irma Bouwman - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Irma Bouwman - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Irma

16 September 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Na een dag reizen ben ik dan eindelijk gearriveerd in Clemson, South Carolina. Eerst een vlucht naar Washington en vandaar een vlucht van een uur naar Greenville. Daar aangekomen stond de professor die mij hier gaat begeleiden (Georges Fadel) mij al op te wachten. Hij heeft mij naar mijn onderkomen voor de komende drie maanden gebracht en onderweg al veel verteld over de omgeving en de uitstapjes die ik zeker moet maken!

Het is een heel leuk huis op een park met een hoog Centerparcs gehalte. Ik heb drie 19-jarige huisgenoten, maar ik hoef niet bang te zijn dat ik altijd drank moet halen, want de Amstel ligt al koud in de koelkast, dus daar hebben ze al iemand voor! Geinteresseerden kunnen kijken op de webstie van het "park" voor foto's: www.chimneyridgeofclemson.com
Mijn adres:
Homes at Chimney Ridge
301 Smoke Rise Drive
Central, SC 29630

Natuurlijk komen er op deze site nog foto's met de vlag en de kussensloop die ik heb gekregen tijdens mijn afscheidsfeestje!

Op de site is ook een plattegrond te vinden. Ik heb kamer 1. Iedere kamer heeft een eigen badkamer en inloopkast. De kamer moet je eigenlijk zelf meubileren, maar de eigenaresse heeft voor mij een tweepersoonsbed en een kleine kast geregeld.

Morgen moet ik me inschrijven aan de universiteit en 's middags ga ik een presentatie bijwonen die te maken heeft met de opdracht die ik hier ga doen, waarover later meer. Mijn professor heeft in ieder geval veel plannen. Dit was het voor nu.

Groetjes,

Irma

  • 16 September 2009 - 07:21

    Marloes:

    He Irma,

    Relaxed dat je prof je al op kwam halen, voel je je gelijk welkom lijkt me zo.
    Goed dat je een bed hebt weten te regelen om op te slapen, en de rest ziet er ook echt uit alsof je er heel goed kan vertoeven. En volgens mij is het daar nog warm genoeg voor een plons in t buitenzwembad, of niet?
    Als laatste: kijk uit voor de muggen, een middagje buitenlopen in Augusta leverde mij 30 steken op!
    Groetjes,
    Marloes

  • 16 September 2009 - 09:14

    Denise:

    Irm, Fijn dat je bent aangekomen! Ik ben natuurlijk wel erg nieuwsgierig of je je eerste big mac al gegeten hebt!
    hahaha....

    veel plezier
    groetjes Denise

  • 16 September 2009 - 10:29

    Joerik:

    Hey Irma!!!

    Bedankt nog voor die blauwe plek in mijn nek na afgelopen vrijdagavond! Helaas net niet nóg een blijvend aandenken aan je!

    Veel plezier daar in de States en we blijven je volgen!!

    Groetjes,
    Joerik

  • 16 September 2009 - 14:01

    David:

    Hee Irm,

    Goed dat je een goeie reis hebt gehad, en gelukkig Amstel hebt tussen dat Amerikaanse bocht! ;)

    Ik ben benieuwd naar de ervaringen!

    Groetjes,
    David

  • 16 September 2009 - 14:06

    Jes:

    Heey Irm!

    Op de foto's zien die huisjes er in elk geval gezellig uit, dus dat moet goed komen! En hopelijk slaapt onze gezellige kussensloop een beetje lekker ;).
    Veel plezier en succes en ben benieuwd naar alle verhalen!

    Dikke kus Jes

  • 16 September 2009 - 17:19

    Linda:

    Hey Irm,

    Leuk dat je een site bij gaat houden...kunnen wij ook een beetje genieten van al jouw avonturen in Amerika! Wel relaxed dat je opgehaald werd door de professor!Veel plezier en ik blijf je verhalen lezen!

    Xx Linda

  • 17 September 2009 - 16:04

    Sander En Suz:

    Hey Irma,

    Klinkt goed allemaal! Opgehaald worden door de prof. himself, een koelkast gevuld met Amstelbier, een kamer met inloopkast en een tweepersoonsbed dat al voor je klaar staat. Volgens mij ga je het daar wel goed hebben :)

    In ieder geval leuk dat je je verhalen deelt via deze site. Enjoy!!

    Groeten,
    Sander en Suz

  • 18 September 2009 - 21:46

    Sandra:

    Hoi Irm!

    Ziet er leuk uit dat park waar je op woont, volgens mij krijg je daar echt een vakantiegevoel! Bijna jammer dat je ook nog een opdracht uit moet voeren!
    Wat grappig dat je door de prof himself werd opgehaald, je leraar uit Nederland is vast heel positief over je geweest tegen hem!
    Volgens mij moeten we om te skypen binnenkort toch maar even afspreken, anders treffen we elkaar denk nooit.
    Ik heb het wel over skypen, maar eigenlijk heb ik alleen nog een account, en weet ik nog helemaal niet hoe het werkt, jij was al een stuk verder, ik kreeg zelfs al een berichtje van je, die functie heb ik nog niet kunnen vinden ;)!
    Oh ja, ik ben trouwens geslaagd woensdag nog bedankt voor je berichtje!
    Spreek je snel en nog veel plezier!

  • 26 September 2009 - 17:02

    Yvonne:

    Wooow, dat park ziet er echt gaaf uit!! (even de foto's op de site bekeken ;) ) Heb je ook al gezwommen?? :P
    Leuk dat we zo kunnen zien hoe je daar 'woont'. En goed om te zien dat onze kussensloop de lange reis overleefd heeft, haha!

    Kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 December 2009

Voor de laatste keer vanuit Clemson

08 December 2009

Atlanta

01 December 2009

Thanksgiving

17 November 2009

Pre-thanksgiving

08 November 2009

Go Tigers!
Irma

Actief sinds 13 Sept. 2009
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 22329

Voorgaande reizen:

15 September 2009 - 16 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: